سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

خدمت‌رسانی 2 کلینیک سیار دندان‌ پزشکی در مناطق محروم استان یزد

2 کلینیک سیار دندان‌پزشکی در مناطق محروم استان یزد خدمت‌رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدحسن لطفی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: 2 کلینیک سیار دندان‌پزشکی در مناطق محروم استان یزد خدمت‌رسانی می‌کنند.

لطفی بااشاره  افتتاح كلينيك‌های سيار دندانپزشكی در يزدگفت: در ادامه ی اجرای طرح تحول سلامت دهان و با هدف ارائه ی خدمت در مناطق محروم و دورافتاده، ناوگانی متشکل از 80 دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

وی افزود: 2 دستگاه از این ناوگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یزد قرار گرفته است که در دو سطح 1 و 2 دندان‌پزشکی خدمات رایگان به گروه‌های هدف شامل دانش آموزان زیر 14 سال، مادران باردار و یک سال پس از زایمان ارائه می‌دهد.

وی افزود: در این کلینیک‌های سیار یک دنداپزشک و یک دستیار خدماتی نظیر معاینه، آموزش بهداشت، وارنیش فلوراید، ترمیم، پرکردن، کشیدن و جرم گیری را برای عموم مردم مناطق حاشیه نشین و محروم استان ارائه می‌کنند.

 لطفی گفت: اکنون بعد از اتمام آیین افتتاح یکی از این واحدهای سیار در مسجد امام حسین(ع) حسن آباد یزد در حال ارائه خدمات می‌باشد و پس از آن به سیار نقاط محروم شهر و استان یزد انتقال می‌یابد.

انتهای پیام/ ی

افتتاح كلينيك‌های سيار دندانپزشكی در يزد با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.