سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم همواره از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت:39 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و مردم همواره نشان دادند که در عرصه‌های مختلف از تمامیت ارضی و شاخصه‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

«علی اصغر احمدی» معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بیانات مقام معظم رهبری پیرامون مقابله منسجم با سلطه طلبان جهان، اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ابعاد مختلفی داشت که سیره امام راحل (ره) را به منصه ظهور می‌رساند.

وی با  بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، تصریح کرد: این موضوع برگرفته از آن است که اگر در فرآیند انقلاب اسلامی همواره به خداوند توکل کنیم موفق خواهیم بود و معتقدم یکی از مولفه‌های مهم در این زمینه خودباوری، توجه به قدرت خداوند و حضور مردم است.

احمدی ادامه داد:  39 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و مردم همواره نشان دادند که در عرصه‌های مختلف از جمله تثبیت انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مبارزه با گروهک‌های منافقین و...  از تمامیت ارضی و شاخصه های انقلاب  اسلامی دفاع کردند.


معاون سیاسی وزیر کشور گفت: توجه به جایگاه کشور، ظرفیت قانون اساسی و مردم همچنین افزایش قدرت بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنان حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: باید به حفظ وحدت ملی کمک کرد تا مردم در تقابل بایکدیگر قرار نگیرند و امیدواریم توصیه‌های امروز مقام معظم رهبری آویزه گوش ما باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
بله مردم همیشه از وطن و جان و مال خودشون و مسئولین دفاع میکنن خون میدن فقر رو تحمل میکنن عوضش مسئولین..