سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلاژهای آقایان و بانوان در شهرهای ساحلی استان بوشهر احداث شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و با همکاری شهرداری و حمایت بخش خصوصی پلاژهای آقایان و بانوان در شهرهای ساحلی استان بوشهر احداث شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در نشست ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات زیست محیطی و ورود فاضلاب به دریا، باید شبکه و سیستم فاضلاب شهری در مرکز استان و سایر شهرستان‌های ساحلی استان بوشهر به صورت کامل اجرایی شود که این امر در اولویت کاری استان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: اخیراً بازدید و بررسی فنی از پلاژ آقایان و بانوان بوشهر صورت گرفته است که طبق گزارشات باید نواقصات موجود در اسرع وقت توسط دستگاه‌های مرتبط مرتفع شود.

گراوند بیان کرد: در حال حاضر نیز باید مکان‌هایی که در شهر بوشهر دارای سیستم فاضلاب شهری هستند باید ساکنین آن مناطق به شبکه فاضلاب شهری متصل شوند.

معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی در حوزه محیط زیست و ساماندهی فاضلاب شهری در اولویت برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر و سازمان‌های مردم نهاد قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با برنامه‌ریزی مناسب و با همکاری شهرداری و حمایت بخش خصوصی در شهرهای ساحلی استان پلاژهای آقایان و بانوان احداث شود.

انتهای پیام /پ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.