سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

نایب قهرمانی دو و میدانی کار همدانی در لیگ امید

دو و میدانی کار پسر استان همدان نشان نقره مرحله نخست لیگ امید کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این دوره از رقابت‌ها، دو و میدانی‌کاران پسر در مواد 200 متر، 800 متر، 110 متر بامانع، 3000 متر بامانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک به میدان رفتند.
6 ورزشکار استان به سرپرستی شاهین یار‌حسینی و به نام های محمد حاصلی، علی حاج‌بابایی، علی زورآوند، دانیال زارع آرش قاسمی و شاهین یارحسینی ورزشکاران اعزامی استان به این مسابقات هستند.
محمد حاصلی و علی حاج‌بابایی در ماده 800 متر، علی زورآوند و آرش قاسمی در 3000 متر با مانع، دانیال زارع در پرش ارتفاع و شاهین یارحسینی در پرتاب دیسک با حریفان رقابت کردند.
محمد حاصلی با ثبت رکورد یک دقیقه و 58 ثانیه و 37 صدم ثانیه و علی حاج‌بابایی با ثبت زمان دو دقیقه و یک ثانیه و 44 صدم ثانیه به ترتیب در جایگاه سوم و ششم این ماده قرار گرفتند.
علی زورآوند با کسب رکورد 10 دقیقه و 28 ثانیه و 25 صدم ثانیه در 3000 متر با مانع چهارم شد و آرش قاسمی نیز در همین ماده رده ششم را به خود اختصاص داد.
وی به نتیجه کسب شده در پرش ارتفاع اشاره کرد و یادآور شد: دانیال زارع نیز با ثبت یک متر و 70 سانتیمتر در جایگاه هشتم پرش ارتفاع قرار گرفت.
شاهین یارحسینی دیگر دو و میدانی‌کار استان نیز در ماده پرتاب دیسک عنوان چهارم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ص.ف

درخشش ورزشکاران پسر همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.