سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت:

ایجاد ۶۹ هزار شغل در بخش کشاورزی در قالب طرح‌های اقتصاد ‌مقاومتی

در برنامه اشتغال فراگیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سهمیه استان ایجاد ۶۹ هزار شغل در قالب طرح‌های حوزه کشاورزی تعیین شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اسمعیل کریم‌زاده با تأکید بر لزوم توجه دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی به ایجاد فرصت شغلی برای جوانان استان اظهار کرد: در سال گذشته موفق شدیم تا با استفاده از اعتبارات ابلاغی از محل منابع مختلف برای 4 هزار و 14 نفر اشتغال ایجاد و سبب تثبیت اشتغال 12 هزار و 102 نفر در سطح استان شویم.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان نظام ایجاد اشتغال برای جوانان است و سازمان جهاد کشاورزی با توجه به جایگاه خود در کشور سعی دارد به نحو احسن به این امر مهم توجه نماید.

کریم‌زاده افزود: در برنامه اشتغال فراگیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای سال 96 تعداد 69 هزار نفر اشتغال در زیرشاخه‌های بخش کشاورزی در نظر گرفته شده که هنوز برش استانی آن به این سازمان ابلاغ نشده ولی سازمان جهاد کشاورزی در جهت تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حال ایجاد اشتغال با تمامی امکانات موجود است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: موضوع ایجاد شغل در کشور یکی از وظایف مهم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است که این سازمان برنامه‌های اساسی را برای رسیدن به این هدف مدنظر دارد.

وی گفت: مهمترین اولویت سرمایه‌گذاری این سازمان در سال جدید اعطای تسهیلات ابلاغی به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فعال در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ب

 

ایجاد ۶۹ هزار شغل در بخش کشاورزی در قالب طرح‌های اقتصاد ‌مقاومتی

 

         

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.