سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور ۴ استان کشور

جشنواره «سفره ایرانی فرهنگ گردشگری»در استان گلستان آغاز شد

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان گفت: با حضور استان‎های گیلان، مازندران، قزوین و گلستان جشنواره سفره ایرانی فرهنگ گردشگری در استان گلستان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ابراهیم کریمی عصر امروز در آیین افتتاح نخستین جشنواره سفره ایرانی فرهنگ گردشگری که با حضور استان‎های گیلان، مازندران، قزوین و گلستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد حضور 4 استان منطقه یک کشور در گرگان و استان گلستان هستیم.

وی تصریح کرد: این توفیقی است که برای نخستین بار نصیب ما شده و بنا داریم از این فرصت برای توسعه گردشگری استان گلستان استفاده کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان ادامه داد: جایگاه و لیاقت استان گلستان بیش از این است و انتظار داریم از زمانی که به کانون گردشگری تبدیل شدیم بتوانیم آن چیزی که لایق استان است دریف نشود.

وی با بیان اینکه حضور پرشور شما مردم را به فال نیک می‎گیریم و امید داریم شاهد بهره‎مندی خوبی از این جشنواره باشیم، افزود: مسابقات آشپزی با حضور داوران کشوری در این جشنواره برگزار می‎شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان تاکید کرد: این جشنواره نخستین اقدام است و امید داریم در سنوات آینده با تجربه‎ای که امسال بدست می‎آوریم شاهد برنامه‎های متنوع و حضور بیشتر استان‎های کشور باشیم.

کریمی تاکید کرد: امید داریم بتوانیم میزبان شایسته‎ای برای عزیزانی باشیم که در این جشنواره از استان‎های دیگر حضور پیدا کرند.

وی یادآور شد: از زحمات دست‎اندرکاران این جشنواره که برای ایجاد این فضا در استان گلستان کمک کردند قدردانی می‎کنم و امید داریم غرفه‎داران بتوانند دستاوردهای خود را به خوبی در این جشنواره عرضه کنند.

جشنواره سفر ایرانی فرهنگ گردشگری تا سیزدهم مرداد ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

جشنواره  سفره ایرانی فرهنگ گردشگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.