سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاری آیین نکوداشت خیّرین حوزه سلامت شهرستان اردکان

مراسم نکوداشت خیّرین حوزه سلامت شهرستان اردکان همزمان با دهه کرامت در کانون امام خمینی (ره) اردكان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدحسن لطفی معاون دانشگاه علوم پزشکی یزدگفت : تاثیر بسزای کمک‌های ارزنده خیرین حوزه سلامت در ارتقای کیفیت سطح سلامت کشور، خیرین شهرستان اردکان تاکنون حمایت‌های خوبی را در ساخت و ساز بیمارستان، تجهیز ملزومات پزشکی و درمانی و امکانات مورد نیاز این حوزه داشته‌ است .

 لطفی افزود : ارتقاء بیش از نیمی از سطح کیفی بیمارستان ضیایی اردکان، ساخت و کلنگ‌زنی چند مرکز جامع سلامت در بخش‌های مختلف شهرستان اردکان، همگی از الطاف و بخشش خیرین محترم این شهرستان بوده است .

گفتنی است، ريیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان نیز در پایان از اقدامات خیرین در زمینه ساخت و تجهیز امکانات حوزه سلامت، بهداشت و درمان اردکان گزارشی ارائه کرد.

حجت السلام اسماعيل شاكر امام جمعه اردکان گفت : این مراسم ثواب خدمت به خلق بویژه بیماران را بیشمار دانست و تقرب به خدا، آمرزش گناهان، دوری از عذاب، افزایش روزی، محبوبیت نزد خدا و مردم بخشی از آثار خدمت به مخلوقات خدا می باشد .

امام جمعه اردکان افزود : با یادی از خیرین حوزه سلامت شهرستان اردکان کسانی که دارایی خود را در این زمینه خرج می‌کنند، آنها را انسان‌هایی عاقبت بخیر خواند ؛ کمک‌های مالی حتی با قدمی کوچک در مسیر کمک به انسان‌های نیازمند در نزد خداوند ثواب و پاداش دنیوی و اخروی را در بر خواهد داشت .

انتهای پیام/ ی

ارتقاء بیش از نیمی از سطح کیفی بیمارستان ضیایی اردکان با کمک خیرین سلامت 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.