سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای روزنامه ترکیه‌ای: آنکارا می‌تواند ظرف سه روز اروپا را فتح کند!

یکی از روزنامه‌های چاپ ترکیه ادعا کرد همانگونه که آنکارا با یکصد و پنجاه نظامی قطر را نجات داد؛ می‌تواند ظرف سه روز اروپا را نیز فتح کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه الدیار لبنان با درج مطلبی به نقل از روزنامه «ینی سوز» ترکیه که ارگان دولت و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور به شمار می آید، نوشت: اردوغان قطر را با نیرویی که شاکله آن فقط صد و پنجاه سرباز بود، نجات داد.

این روزنامه با تأکید بر اینکه ترکیه هیچ مانعی بر سر راه خود نمی بیند تا در سال دو هزار و پنجاه یک قدرت جهانی باشد، نوشت: اگر ملت ترکیه قصد کند، می تواند اروپا را فقط ظرف سه روز فتح نماید.

این روزنامه همچنین افزود اگر ارتش ترکیه صبح یک روز از این کشور خارج شود می تواند نماز مغرب را در کاخ «بلوو» برلین اقامه کند و در شب بعد نیز وارد رم پایتخت ایتالیا شود ضمن آنکه ترکیه توانست در کودتای نافرجام پنج ساعت بدون سلاح در برابر حملاتی که از پایگاه ناتو انجام گرفت، مقاومت کند.

ینی سوز در پایان افزود کشورهای غربی باید این را بفهمند که ترکیه یکی از بزرگترین کشورهای جهان در سال دو هزار و سی خواهد بود و هیچ مانعی در برابر آن برای تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ تا سال دو هزار و پنجاه وجود نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

تلاش ترکیه برای تبدیل‌شدن به قدرت جهانی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۲۰:۲۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
ترکیه که داره تو نظامی و اقتصاد اینجوری پیشرفت میکنه بعید نیست در اینده خطر بزرگی برای کشورمون بشه باید خیلی مواظب باشیم
محمد
۱۹:۴۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
شب یا روز؟
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
مگه میشه؟!
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وا