سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

رسانه ها پل ارتباطی مطمئن مردم و پلیس هستند

رئیس پلیس مبارزه با مواده مخدر استان گفت: رسانه های قدرتمند موجب امنیت و قدرت نیروی انتظامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قزوینه رئیس مبارزه با مواده مخدر استان همدان  در دیدار صمیمانه با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز همدان اظهار کرد: اصحاب رسانه ابزار قدرتمند برای انتقال اخبار، اطلاع رسانی و آموزش همگانی هستند که می‌توانند همبستگی بین مردم را افزایش و در پیشگیری از جرایم نقش به سزایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رسانه یکی از ارکان های اصلی نیروی انتظامی است که با قدرت و سیاست خود میتوانند نقش موثری را در پیشگری از وقوع جرم داشته باشند افزود: اطلاع‌رسانی مطلوب و آگاهی بخشی در بلند مدت موجب ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان و موفقیت پلیس در عملیات ها می شود.

رئیس مبارزه با مواده مخدر استان همدان  خاطر نشان کرد: تعامل خوبی میان پلیس همدان و اصحاب رسانه وجود دارد که پلیس تلاش می‌کند این ارتباط را افزایش دهد، زیرا ارتباط مناسب با رسانه‌ها می‌تواند در توسعه امنیت کشور تاثیر گذارباشد.

سرهنگ قزوینه با اعلام اینکه نقش رسانه ها در انعکاس عملکرد پلیس و پیشگیری از وقوع جرم بی بدیل است، تصریح کرد: امنیت اجتماعی با اطلاع‌رسانی دقیق رسانه ای محقق و تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی و اصحاب رسانه موجب می شود اخبار به موقع و مناسب و دقیق و هدفمند اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی باید صادقانه باشد، رسانه ها در انعکاس صحیح اخبار و اطلاع رسانی پیشگام بوده و باید رسالت خود را در جامعه به درستی ایفا نمایند.

رئیس مبارزه با مواده مخدر استان همدان با بیان اینکه رسانه ها با پوشش خبری و اطلاع رسانی وقایع امنیتی زمینه مشارکت مردم در تأمین امنیت را فراهم می سازند، گفت: مهمترین کارکرد رسانه را ایجاد نظم و امنیت عمومی در جامعه است که رسانه های جمعی می توانند عامل قوام، نظم و امنیت اجتماعی در جامعه باشند.

وی تاکید کرد: انتقال و انعکاس ماموریت‌های نیروی انتظامی توسط رسانه برای مردم، موجب همسو شدن اجتماع در راستای تامین امنیت عمومی می‌شود.

قزوینه یکی از وظایف اصلی رسانه را ایجاد تعامل میان ناجا و دیگر سازمان‌ها برشمرد و افزود: رسانه می‌تواند اثرگذاری ویژه‌ای در هماهنگی تعاملات و ارتباطات میان ناجا و دیگر سازمان‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ ا.ص

رسانه های قدرتمند موجب امنیت و قدرت نیروی انتظامی هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.