سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

کمک به سرمایه گذار کمک به توسعه استان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: کمک به سرمایه‌گذار، کمک به توسعه همه جانبه استان، رفع بیکاری و ایجاد نشاط در جامعه است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ظهر امروز در جلسه هماهنگی با سرمایه‌گذاران تولید کاغذ از کربنات کلسیم و راه‌اندازی مجدد کارخانه گچ شهرستان بیجار که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان برگزار شد، گفت: ما معتقدیم که کمک به سرمایه‌گذار، کمک به توسعه همه جانبه استان، رفع بیکاری و ایجاد نشاط در جامعه است و در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با استقبال از ایده تولید کاغذ از کربنات کلسیم در شهرستان بیجار بیان کرد: خوشبختانه شهرستان بیجار از لحاظ وجود ماده معدنی آهک یکی از مناطق بااستعداد و غنی استان و حتی کشور است و تولید کاغذ از آهک در این منطقه دارای توجیه فنی، اقتصادی و ارزش افزوده بسیار خوبی است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به پتانسیل‌های بسیار خوب شهرستان بیجار، این سازمان تمامی زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری، برای سرمایه‌گذاران را فراهم خواهد ساخت.

دره وزمی بیان کرد: با توجه به وجود معادن غنی گچ در شهرستان بیجار و نیاز بازار کشور به تولید گچ با کیفیت، این واحد تولیدی هم با مدیریت بخش خصوصی دارای توجیه است.

وی با اشاره به نیروبر بودن این واحدها افزود: علاوه بر کسب سود برای سرمایه‌گذار، این واحدهای تولیدی می‌تواند از لحاظ اشتغالزایی گام بسیار خوبی را در شهرستان بیجار بردارد.

انتهای پیام/ م ح

ورود سرمایه‌گذران بخش خصوصی برای احداث کارخانه تولید کاغذ بیجار‌

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.