سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب بوستان بانوان پس از 7ماه

بوستان بانوان آبادان پس از گذشت تنها هفت ماه از افتتاحش تخریب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛شهرداری آبادان این بوستان را در هشت هزار و 500 مترمربع بهمن ماه سال گذشته افتتاح کرده بود اما ظهر سه شنبه دیوارهای آن را جمع آوری شد.

این بوستان با دیواری به طول 470 متر، شامل یک زمین ورزشی چند منظوره به مساحت 500 مترمربع، مبلمان شهری، پنج هزار و 900 متر مربع فضای سبز و 2 ست بازی پلی اتیلن کودکان محصور شده بود و تنها هفت ماه از گشایش آن می گذرد.

جمع آوری دیوارهای بوستان بانوان اجرای حکم دادستان درپی شکایت خطوط انتقال نیرو با استدلال قرار گرفتن زیر پایه های فشار قوی برق است.

پیش از این گویا این بوستان که بخش زیادی از آن زیر پایه های فشار قوی قرار دارد به دلیل عمومی بودن شاکی نداشت.

پیش از این برای جانمایی بوستان مدتها وقت صرف شده بود و بانوان ورزشکار شهر در انتظار افتتاح آن بودند.

مردم از صرف هزینه های بدون کارشناسی و اتلاف بودجه در شکلهایی از این قبیل در شهر شاکی هستند و خواستار نظارت دقیق تر ارگانهای نظارتی شدند.

انتهای پیام/د

تخریب بوستان بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شهروند آبادان
۲۱:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
احداث دیوارهای بتونی پیش ساخته بنام پارک بانوان عملی کاملا غیر قانونی وبدون کارشناسی وبدون اخذ مجوزهای لازم از سوی شرکتها وارگانهای مربوطه در زمینی که شرکت نفت هم مخالف وشاکی آن بودا با دریافت چندین اخطار وتذکر کتبی وجلسات متعدد که برق منطقه ای خوزستان با شهرداری وشهردار منطقه یک آبادان داشته وبی اعتنایی شهرداری نسبت به خطرات ناشی از آن وحوادث ناخواسته وخاموشی های گسترده وایجاد مشکلات فراوان جهت شهروندان عزیز ابادانی با حکم عادلانه ومنطقی دادستانی ابادان جمع آوری ورفع خطر گردیده است ونباید مسولان شهرداری ابادان جنبه حاشیه به این اقدام جهت توجیح نمون عمل خویش نمایند وبه تشویش اذهان عمومی بپردازند.