سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

كشف ۱۱۰ كيلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی

ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در دو عملیات ۱۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرداركيومرث عزيزي فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۱۰ كيلوگرم ترياك در دو عملیات پلیس استان مرکزی خبرداد.

سردار عزيزي با بیان اینکه در نخستین عملیات از خودروي قاچاقچيان نزديك به ۷۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد افزود: در راستاي مبارزه باقاچاقچيان عمده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در روند تحقیقاتی ، از فعالیت چهار قاچاقچی مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعالیت می کردند ، مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افراد مورد نظر که در حال جابجایی یک محموله بزرگ مواد مخدر به استان های مرکزی و همدان بودند،در يكي از محورهاي مواصلاتي استان لرستان شناسایی و مشخص شد که قاچاقچیان مذکور با یک دستگاه خودروی سواري در حال انتقال مواد مخدر از استان مذکور به مرکز کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد :بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با هماهنگی دستگاه قضایی به محل عبور محموله مواد مخدر در سطح محورهای مواصلاتی اعزام و سرانجام موفق شدند در بستری عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدراستان لرستان خودروی مورد نظر را در شهرستان بروجرد شناسایی و متوقف و در بازرسی از خودروي قاچاقچيان نزديك به ۷۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

وی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر يكي از شهرستان هاي استان درهنگام کنترل خودروهای عبوری به يك دستگاه کامیون كه در حال تردد به يكي از استان هاي همجوار بود مشكوك شده و پس از متوقف كردن خودرو و در بازرسي از آن، موفق به كشف ۴۰ كيلو گرم تریاک، كه به شيوه ماهرانه اي در کامیون جا سازي شده بود، شدند.

سردار عزیزی بیان کرد: دراین عملیات حدود ۱۱۰ كيلوگرم ماده مخدر ترياك كشف و 6 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر دستگیرو تحویل مقام قضایی شدند.


انتهای پیام / ج


کشف دو محموله مواد مخدر توسط پلیس استان مرکزی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.