وی افزود: تبلیغات مخالف ادیان رسمی ،جایزه در مقابل تشویق به خرید و مصرف، بی اعتبار کردن کالاهای رقیب رعایت نکردن خط و نشانه های زبان فارسی و نوشتن واژه های فارسی با املاهای نادرست و یا تبلیغ تنها به خط و زبان بیگانه و غلط نویسی و استفاده از واژه های یا نهادهای مغایر با عرف و فرهنگ ایرانی اسلامی ، خدشه به وحدت ملی و تحقیر و توهین مذاهب اقوام و دیگر اقشار ، تبلیغ کالاهای خارجی به نحوی که موجب سلب اعتماد جامعه از تولیدات داخلی شود ، تشویق به تجمل گرایی و اسراف و تحریص به مصرف ، داشتن ادعای غیر قابل اثبات که موجب فریب و یا اشتباه مصرف کننده می شود از مصادیق ممنوعیت های محتوایی ذکر شده است که به نوعی با قوانین و مصوبات و ضوابط مربوط به تبلیغات مطابقت نداشته و باید از آن جلوگیری شود .
انتهای پیام/ح
اعلام ممنوعیت های قانونی تبلیغات بازرگانی در کرمان