سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیک زاده: خیلی از ورزشکاران از ساخت بیمارستان سرطانی ها اطلاع ندارند

هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حتی خود من هم در جریان وقف های مشارکتی نبودم و شکل و شمایل آن را نمی دانم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛هاشم بیک زاده هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط وقف در جامعه امروز گفت: اینکه با وقف می توانیم به افراد کم توان مالی و بیماری های سخت کمک کنیم خودش گواه اهمیت این موضوع است اما شاید مشکلات عدیده مردم در امور مالی و معیشتی باعث شده که نسبت به گذشته کمتر شاهد این اتفاق خیرخواهانه باشیم.

او در ادامه در خصوص وقف مشارکتی افزود: راستش حتی خود من هم نمی دانستم که همچین وقفی وجود دارد و فکر می کنم اطلاع رسانی در این خصوص به خوبی صورت نگرفته است. مردم ما خیلی به کارهای خیر علاقمند هستند و اگر راه حلی داشته باشند که بدون اینکه فشاری را تحمل کنند ، بتوانند به هموطن خویش کمک کنند، حتما پا پیش خواهند گذاشت.

هافبک سابق استقلال در خصوص ساخت بیمارستان سرطانی ها توسط سازمان اوقاف و امور خیریه ، اضافه کرد: واقعا از شنیدن این موضوع خوشحال شدم. خدا می داند که این بندگان خدا برای اینکه هزینه های درمان خود را بپردازند با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. من مطمئن هستم که خیلی از ورزشکاران و فوتبالی ها از این موضوع خبر ندارند و اگر اطلاع رسانی خوبی صورت بگیرد قطعا آنها هم در این کار خیر شریک خواهند شد.

او در خاتمه یادآور شد: در همه جای دنیا وقف انجام می‌شود تنها نوع موقوفه ‌ها متفاوت است مثلا در آمریکا هم موسسه‌های خیریه مختلف در زمینه فوتبال یا درمان فعالیت می‌کنند اما در کشور ما بیشتر موقوفه ها در راه خدا انجام شده و چه بهتر که در این مسیر به خلق خدا هم خیر و برکت برسد.

منبع:امینانه

انتهای پیام/

 

عمل پسندیده وقف از نگاه هافبک سابق استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.