سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

منادی وحدت در زیر سایه وحدت امام رضا(ع) خواهد بود

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) گفت: منادی وحدت در زیر سایه وحدت امام رضا(ع) خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکبر شیخ صبح امروز در نخستین اجلاس مجمع جهانی خادمین رضوی افزود: در سالی که مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناخته می‌شود این بنیاد مسئول برگزاری نخستین مجمع جهانی خادمین رضوی است، این مراسم برای همه ما یک اتفاق مبارک است تا بتوانیم اهداف و برنامه‌ها و آنچه حضرت امام رضا(ع) از ما انتظار داشت در حد توان و وسع گسترش بدهیم.

وی گفت: مایه مباهات است که در این اجلاس اهداف انقلاب‌مان را که یک انقلاب فرهنگی بود را در کنار منویات رهبری در حوزه فرهنگ و وحدت گسترش دهیم تا بتوانیم کمی از این آشوب کنونی در جهان بکاهیم.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) افزود: باید کارمان آغشته شود به عطر معنوی امام رئوف و مهربانی؛ امامی که همه عالم از وجود آن متنعم هستند و این فخر و مباهات است که امروز دور هم جمع شدیم تا قدری اندک فرمایشات حضرت رضا(ع)را گوش دهیم.

شیخ با اشاره به ترویج فرهنگ رضوی در سراسر دنیا گفت: هم اکنون با کمک و مساعدت تمامی سازمان‌های مربوط در 77 کشور و 2 هزار و 900 نقطه از جهان عطر رضوی به مشام می‌رسد و مردم از نعمت وجودی ایشان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام// م.م

استشمام عطر رضوی در 2900 از جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.