سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

اجرای ۳۰ کیلومتر راه مارگون ـ. زیلایی

نماینده مردم بویراحمد و دنا: مشکل اصلی مردم منطقه زیلایی جاده ارتباطی است بنابراین آسفالت30 کیلومتر از راه مارگون ـ. زیلایی در دستور کارقرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون عمرانی استادار و جمعی از مدیران کل از منطقه زیلایی بازدید و مشکلات مردم این منطقه را بررسی کرد و گفت: زیرساخت های زیادی برای محرومیت زدایی در این منطقه زیلایی انجام گرفته و طرح های زیادی هم در حوزه راهسازی، کشاورزی و باغها و همچنین در حوزه امور عشایر در این منطقه درحال اجراست.


غلام محمد زارعی مشکل اصلی مردم منطقه مورزد زیلایی را جاده ارتباطی دانست و افزود : از مارگون تا انتهای این منطقه 80 کیلومتر مسافت دارد که حدود 40 کیلومتر از این مسیر در سال های گذشته زیرسازی و آسفالت شده و از 40 کیلومتر باقیمانده نیز ده کیلومتر آن نیز در حال اجراست.


زارعی گفت : سی کیلومتر باقیمانده از این مسیر که کار خاکبرداری آن انجام شده و تلاش می شود پس برآورد اعتبار و ارزیابی کار زیرسازی، بهسازی و آسفالت این مسیر در آینده نزدیک نیز شروع شود.


یکی از درخواست های مردم منطقه زیلایی احداث فضاها و سالن ورزشی برای جوانان است که در همین خصوص کار احداث دو سالن ورزشی که از سال های قبل نیمه کاره رها شده بود با تخصیص اعتبار عملیات اجرای این دو سالن شروع می شود.

انتهای پیام/د

رفع محرومیت زیلایی با احداث راه ارتباطی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.