سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

آگاهی دادن و آموزش ، بهترین راهکار پیشگیری از "مواد مخدر"

فرماندار شاهین دژ: مشارکت همگانی مردم از اصول مهم مبارزه با مواد مخدر باید باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد   ، حسین عباسی در همایش مبارزه با مواد مخدر در مسجد جامع شهر محمود آباد شاهین دژ، اظهار کرد: موضوع مواد مخدر مختص به قشر و گروه خاصی نیست، این مواد خانمانسوز می تواند دامن تمام اقشار جامعه را بگیرد.


وی با بیان اینکه تنها با هوشیاری و احساس مسئولیت است که می توان با این بلا مقابله کرد، افزود: دولت یازدهم اقدامات بسیار موثری در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.


عباسی افزود: تلاش دولت موجب شد تا رشد اعتیاد در جامعه متوقف شود اما با این حال باید تلاش کنیم تا اعتیاد را به حداقل برسانیم چون در این راه دولت به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد.


فرمانده انتظامی شهرستان شاهین دژ نیز در این مراسم با تأکید بر این نکته که مبارزه با مواد مخدر ارزشی کمتر از مبارزه در سال های دفاع مقدس را ندارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با تقدیم شهیدان بسیاری در این راه ثابت قدم ایستاده است.


سرهنگ رضا ظهیریان همچنین افزود: متاسفانه آمار معتادان به شدت نگران کننده است، سن مصرف کنندگان مواد مخدر به شدت پائین آمده است.
وی بیان کرد: افزایش اعتیاد در زنان و از سوی دیگر افزایش انواع مواد مخدر صنعتی که به شدت خطرناکند از اصلی ترین نگرانی های ناشی از مصرف مواد مخدر است.


وی همچنین از جمله راه های پیشگیری از مصرف مواد مخدر را آگاهی و آموزش درست در مورد مضرات مواد مخدر به خانواده ها دانست و افزود: مردم با پذیرش اصل مشارکت همگانی می توانند موثرترین راه برای پییشگیری از شیوع هر چه بیشتر این مواد باشند.


انتهای پیام/ع

 

مبارزه با مواد مخدر با آگاهی و مشارکت مردمی باید صورت گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.