سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاس‌های تقویتی در مدارس بردخون گسترش می‌یابد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: کلاس‌های تقویتی در مدارس بردخون گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی صبح سه‌شنبه در نشست کمیته هدایت تحصیلی منطقه بردخون اظهار داشت: با هدایت تحصیلی مناسب دانش آموزان مسیر واقعی خود را برای آینده انتخاب می کنند.

وی افزود: مدیران مدارس منطقه با مشارکت مشاوران و همراهی کارشناسان آموزشی و پرورشی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان تلاش می کنند تا دانش آموزان با انتخاب آگاهانه برای آینده بهتر و توسعه و پیشرفت کشور تصمیم بگیرند و دچار پشیمانی و یأس نشوند. محمودی اضافه کرد: هدایت تحصیلی فرآیندی است که با ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش آموز کمک می شود تا استعدادها، توانایی ها، علایق و ویژگی‌های شخصیتی خود، شاخه‌ها و رشته‌های تحصیلی، حرفه‌ها و مشاغل مورد نیاز جامعه را شناخته و بر اساس آن اقدام به انتخاب اولویت شاخه، گروه و رشته تحصیلی مناسب کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به ضرورت ثبت نام دانش آموزان در سیستم سناد، گفت: برنامه ریزی در آموزش و پرورش طبق آمار صورت می گیرد و اگر مشخصات و آمار کاملی از آنان نداشته باشیم قادر نیستیم برای برنامه های آینده تحصیلی آنان هدف گذاری کنیم.

وی ادامه داد: در سال جدید تحصیلی ضمن تمرکز برنامه بر روی مدارس ابتدایی تلاش خواهیم کرد بیش از ۹۰۰ ساعت کلاس تقویتی در مدارس متوسطه منطقه برگزار شود.

در ادامه معاونان، کارشناسان، مدیران و مشاوران مدارس پیرامون وضعیت هدایت تحصیلی دانش آموزان مطالبی بیان کردند و پرونده تعدادی از دانش آموزان بررسی شد.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.