سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

فراهم شدن شرایط سرمایه گذاری در منطقه زیلایی

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط سرمایه‌گذاری در منطقه «زیلایی» بویراحمد فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پژمان نیک‌ اقبالی در جمع مردم دهستان زیلایی از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد گفت: با ساخت جاده‌های ارتباطی در منطقه «زیلایی» این منطقه از بن‌بست خارج شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند متناسب با ظرفیت این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

معاون اقتصادی استاندار  با بیان اینکه گازرسانی از خواسته‌های بزرگ مردم زیلایی است افزود: مدیرکل شرکت گاز استان شرایط را برای گازرسانی به این منطقه بررسی کرده، اما هزینه‌های سرمایه‌گذاری در این طرح در دست مطالعه است.

وی ادامه داد: براساس نظر کارشناسان هزینه نصب علمک برای هر خانوار در استان، شش میلیون تومان است، که این رقم در منطقه زیلایی به ازای هر خانوار ۱۸ میلیون تومان است.

نیک‌اقبالی با تأکیدبر رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برای پیشگیری از مهاجرت گفت: ارتباط دهستان زیلایی با منطقه چهارمحال و بختیاری و شهر یاسوج برقرار است و سرمایه‌گذاران می‌توانند متناسب با ظرفیت این منطقه سرمایه‌گذاری کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افراد شایسته‌ای از زیلایی در پست‌های مدیریتی استان به فعالیت مشغول هستند، گفت: توانایی از آن هر کسی که باشد منطقه و جغرافیا نمی‌شناسد.

 

انتهای پیام/ش

ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.