سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سپاه هر کجا تهدیدی متوجه انقلاب باشد، ورود می‌کند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ورود سپاه به عرصه اقتصادی در راستای پاسداری از انقلاب بوده و هر کجا تهدیدی متوجه انقلاب باشد، ورود می‌کند.

حجت‌الاسلام‌عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نقش سپاه و بسیج در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی در کشور، اظهار داشت: ورود سپاه به عرصه اقتصادی در راستای رسالت و مأموریت اصلی آن «پاسداری از انقلاب» بوده است و هر کجا تهدیدی متوجه انقلاب باشد سپاه ورود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمواردی که دولت‌ها با هرگونه گرایش سیاسی تقاضای خدمت کند، ورود می‌کند، بیان داشت: پاسداری از انقلاب، دفع نقشه‌های دشمنان و خدمت‌رسانی به مردم از جمله موارد موثری بوده که این نهاد مردمی به یاری دولت‌ها شتافته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: همه دولت‌ها با گرایش‌های مختلف اعتراف داشتند، پروژهایی که سپاه پاسداران وارد آن شده است هیچ کدام از وزاتخانه‌ها و قدرت‌های داخلی توان انجام آن را نداشته‌اند. اگر سپاه به این پروژها وارد نمی‌شد باید به طرف بیگانگان دست دراز می‌کرد. 

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خارج از مرزها، خاطرنشان کرد: سپاه در عراق، سوریه و لبنان به شیوه‌های مختلف مشاورتی تلاش می‌کند در مقابل قدرت‌های استکباری و بویژه رژیم صهیونیستی ایستاده و از ملت‌های مظلوم حمایت کند.

انتهای پیام/

مأموریت اصلی سپاه، پاسداری از انقلاب است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
جانم فدای رهبر