سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد تعاون بسیج:

حاج شعبان بر عهد خود وفادار ماند تا شهید شد

سردار تقی زاده گفت: حاج شعبان به همه عهدهایی‌ که بست وفادار بود و در دوره‌ای که ماندن بر عهد بسیار سخت است بر عهدش ماند تا شهید شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار تقی زاده رئیس بنیاد تعاون بسیج در مراسم آیین پاسد‌اشت «جهان آرای موصل، شهید مدافع حرم شعبانعلی نصیر‌ی»  گفت: امروز همه ما مهمان حاج شعبان هستیم. حاج شعبان به همه عهدهایی‌ که بست وفادار  بود و در دوره ای که واقعا ماندن بر عهد بسیار سخت است بر عهدش ماند  تا شهید شد.  

سردار تقی زاده گفت: شهید شعبانعلی نصیری در همه ابعاد کامل بود. او بسیار با اخلاص بود و شناخت همه دوستان و آشنایان از حاج شعبان، به اخلاص او بر می‌گردد.

وی ادامه داد: در تشییع شهید شعبانعلی نصیری دوستانی را دیدم که باورم نمی‌شد و همه اینها نشان از اخلاص حاج شعبان دارد.

رئیس بنیاد تعاون بسیج بیان کرد: بنده افتخار داشتم که 31 سال در ماموریت‌های مختلف در محضر حاج شعبان باشم و واقعا  از نظر بنده او یک انسان بزرگ، شجاع، بی نظیر ، متفکر و هوشمند بود.

سردار تقی زاده اظهار کرد:  حاج شعبان از سال 65 کار کردن با نوجوانان و جوانان را به عنوان کادرسازی برای انقلاب اسلامی انتخاب کرد، و بهترین دستاورد در زندگی این شهید بزرگوار اصرار و تلاش او به انسان‌سازی بود.

وی در پایان گفت: حاج شعبان انسانی بی تفاوت نبود و همیشه احساس تکلیف می‌کرد. روحیه‌ بالایی داشت و بسیار پر انرژی بود و هیچگاه دعا برای شهادت نمی‌کرد چراکه اعتقاد داشت  برگی از درخت نمی‌افتد مگر اینکه خدا بخواهد.

 

انتهای پیام/

 شهید مدافع حرم سردار نصیری

برچسب ها: دفاعی ، امنیتی ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.