سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود پزشک متخصص در استان ایلام

مدیر بیمه درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: نبود پزشک متخصص از مشکلات درمان تامین اجتماعی ایلام است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،کریم لاله‌ماژین از کمبود پزشک متخصص در استان و به ویژه شهر ایلام خبرداد.

لاله ماژین اعلام کرد:کمبود پزشک بیهوشی و رادیولوژی از مشکلات اساسی سازمان تامین است. بر این اساس سازمان سعی در ایجاد تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی به صورت مکتوب و استانی بر حسب شرایط مناطق محروم دارد از آنجایی که پزشک متخصص رادیولوژی در ایلام محدود به چند پزشک خانم بوده که در مطب شخصی مشغول به فعالیت هستند و سازمان سعی در پرداخت مبالغ ویژه برای تقبل سمت مسئولیت فنی رادیولوژی را داشت که متاسفانه مورد قبول قرار نگرفت.

وی اضافه کرد: در بحث پزشک بیهوشی نیز بحث به همین منوال است و پزشک بیهوشی دانشگاه که به صورت استخدامی همکاری می‌کرد به دلیل غیر بومی بودن حاضر به ادامه همکاری نبود.

مدیر بیمه درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: ردیف استخدامی سازمان برای پزشک بیهوشی اطفال و زنان وجود دارد که پزشکان می‌توانند در استخدام سازمان باشند.

لاله‌ماژین اظهار کرد: بسیاری از پزشکان طرحی از همکاری با سازمان ابراز خرسندی و تمایل را داشته‌اند که با ممناعت دانشگاه علوم پزشکی روبه رو شده‌ایم و امیدوارم با عقد تفاهم نامه‌ای بتوان پزشکانی که خارج از فعالیت در دانشگاه زمان لازم را دارند در ساعات آزاد در تامین اجتماعی فعالیت کنند.

انتهای پیام/اس

مشکل تامین اجتماعی نبود پزشک متخصص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.