سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس حزب الله لبنان؛

رمز پیروزی ملت لبنان پیروی ازولی فقیه بود

مردم لبنان با پیروی از مکتب رضوی امام رضا (ع) و رهبری عالمانه امام خامنه‌ای توانستند بر دشمنان غلبه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛خدیجه سلوم عضو مجلس حزب الله لبنان در همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی گفت: مردم لبنان با پیروی از مکتب رضوی امام رضا (ع) و رهبری عالمانه امام خامنه‌ای توانستند بر دشمنان غلبه کنند.

وی افزود: حضور ما امروز در این مکان معنای خاص و ویژه‌ای دارد و حضور در کنار بارگاه منور رضوی را در ایام میلاد فرخنده امام رضا (ع) را به فال نیک می‌گیرم.

عضو مجلس حزب الله لبنان گفت: در این موقعیت خاص شاهد سخن از سیره امام رضا (ع) از زندگی ایشان هستیم و آن امام رئوف فرمودند: یاران ما حامی و ادامه دهنده راهمان و دشمن دشمنان هستند.

خدیجه سلوم با بیان اینکه رمز پیروزی ملت لبنان پیروی از، ولی فقیه بود، خاطرنشان کرد: من از لبنان آمدم، جایی که پرچم‌های زرد برافراشته است و ولایت در دل‌های مردم این کشور جای گرفته است.

وی تصریح کرد: لبنان مدت‌های مدیدی تحت اشغال بود و مردم این کشور با تاسی از سنت ائمه اطهار (ع) بر اشغال‌گران غلبه کردند.

عضو مجلس حزب الله لبنان تاکید کرد: بی‌تردید بر همگان مشخص است که دشمنان ظالم در خاک لبنان دست‌پرونده آمریکا، اسرائیل و آل سعود هستند و این مردم با پیروی از مکتب رضوی امام رضا (ع) و رهبری عالمانه امام خامنه‌ای توانستند بر دشمنان غلبه کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: پیوسته در مسیر جهاد باشید.

انتهای پیام//ف. ج
 
 

برگزاری همایش بین‌المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.