سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

حضور ایثار قم درپاره ای از ابهام

مدیر عامل باشگاه ایثار قم گفت :حضور ایثار قم به دلیل مشکلات مالی در فصل جدید لیگ بسکتبال با ویلچر نامشخص است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ خوشرفتار گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار در سال‌های گذشته پای ثابت حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بوده است اما مشکلات مالی کار را به جایی رسانده که در مورد حضور در فصل جدید، مطمئن نیستیم.

مدیر عامل باشگاه ایثار قم گفت: به دنبال جذب حامی مالی و تامین منابع مالی حضور در لیگ برتر هستیم اما در صورتی که در این مسیر موفقیتی کسب نکنیم به ناچار تیم را به دسته اول می‌آوریم و از دسته اول در مسابقات شرکت می‌کنیم زیرا هزینه حضور در دسته اول به مراتب پایین‌تر از لیگ برتر است.

 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشوی افزود: استان قم تیم‌های ورزشی لیگ برتری کم تعدادی دارد که حمایت از این تیم‌های لیگ برتری از سوی استان با وجود همه مشکلات امکان پذیر است و تیم ایثار قم یکی از تیم‌های پرافتخار استان است که نباید اجازه داد که از سطح واقعی خود دور شود.

وی افزود:در یک لیگ حرفه‌ای است که ما برای حضور در آن علاوه بر هزینه‌های معمولی نمی‌توان با بودجه ۳۰ و ۴۰ میلیون تومانی وارد مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد و مشکل مالی و نبود اسپانسر، اصلی ترین چالش ما برای حضور در لیگ برتر است در حالی که سایر تیم‌های حاضر در این مسابقات برای موفقیت و حضور در این سطح هزینه زیادی می‌کنند. مثل سفر و اسکان، باید به بازیکنان و مربیان خود دستمزدی پرداخت کنیم که بازیکنان ما در ایثار بمانند و جذب تیم‌های دیگر نشوند اما زمانی که اسپانسری در کار نباشد نمی‌توان این هزینه را تامین کرد.

مدیر عامل باشگاه ایثار قم خاطرنشان کرد: شایسته نیست که تیمی که در ۳ دوره اخیر لیگ برتر بسکتبال با ویلچر، ۲ قهرمانی به دست آورده به دلیل کمبود منابع مالی که ارقام زیادی هم نیست در لیگ برتر حضور پیدا نکند و ما از مسئولان استانی خواهان کمک در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ح

مشکلات مالی مانع  حضور ایثارقم درلیگ بسکتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.