سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برخورد قانونی با 300 تخلف در زمینه خاک و نخاله‌های ساختمانی در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از برخورد قانونی با 300 تخلف در زمینه خاک و نخاله‌های ساختمانی از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ عبدالامیر بخشی‌زاده گفت: تولید خاک و نخاله سبب ایجاد مخاطرات زیادی برای انسان و محیط زیست می‌شود.

وی افزود: وجود خاک و نخاله در محل زندگی شهروندان سبب بروز بیماری سالک می‌شود و از طرفی این نقاط محل مناسبی برای حضور حشرات است که زندگی شهروندان را به مخاطره می‌اندازد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: از این رو شهرداری مشهد در برخورد با تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله و دیگر تخلفات در این حوزه با جدیت ورود پیدا کرده است.

بخشی‌زاده افزود: در این راستا 14 اکیپ گشت در شبانه‌روز در محدوده‌های آسیب‌پذیر شهر تردد دارد و با موارد تخلف برخورد می‌کنند.

وی گفت: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون با 300 تخلف برخورد شده است که این تخلفات شامل تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله، تردد در مسیر غیرمجاز، ریزش بار و گل و لای، عدم استفاده از روکش، نداشتن مجوز خاک‌برداری در روز و یا شب است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد افزود: همچنین از ابتدای امسال 287 مورد تخلف تخلیه غیرمجاز نیز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

بخشی‌زاده در خصوص جمع‌آوری خاک و نخاله از سطح شهر مشهد گفت: در حال حاضر به طور متوسط روزانه 14 هزار تن خاک و نخاله از سطح شهر مشهد جمع‌آوری می‌شود.

وی گفت: بخشی از خاک و نخاله‌ای که خاک مرغوب و زراعی است برای فضای سبز، بخشی برای گودپرکنی و مابقی که بلااستفاده است دفن می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد افزود: همچنین در خصوص باکس‌های جمع‌آوری خاک و نخاله گفت: در حال حاضر بخش خصوصی با نظارت و ضوابط سازمان پسماند اقدام به ارائه باکس‌های جمع‌آوری خاک و نخاله می‌کند که در این راستا 217 دستگاه خودروی باکس بردار در سطح شهر فعال شده است.

بخشی‌زاده گفت: در کنار گشت‌ها، شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف می‌توانند به شماره‌‌های 137، 36061000 و 33233 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام// م.م

جمع آوری روزانه 14 هزار تن خاک و نخاله از سطح مشهد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.