سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بیمارستان جدید اعصاب و روان ساخته می شود

رییس مرکز آموزشی روانپزشکی ابن سینا و دکتر حجازی مشهد گفت: مرکز بازتوانی بیماران اعصاب و روان در شاهنامه ۶۸ ساخته و مورد استفاده بیماران اعصاب و روان منطقه شمال شرق کشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ دکتر فاطمه محرری گفت: این بیمارستان با توجه به در اختیار قرار دادن زمین ۳۰ هزار مترمربعی از سوی خیری در شهر مشهد و با برنامه ریزی دیده شده در دانشگاه، ساخته می شود.

وی افزود: برای آغاز به ساخت این مرکز بازتوانی شناختی، حدود پنج میلیارد تومان بودجه نیاز و در ادامه کمک خیرین سلامت و مسئولان دانشگاه برای پیشبرد این پروژه بسیار مهم است.

رییس مرکز آموزشی روانپزشکی ابن سینا و دکتر حجازی مشهد با اشاره به اینکه در بیمارستان دکتر حجازی ۳۶۰ بیمار نیازمند نگهداری می شود، افزود: این بیمارستان قدمتی بالغ بر ۶۰ سال دارد و بسیار قدیمی است و امکان بازسازی آن وجود ندارد امیدواریم با ساخت بیمارستان اعصاب و روان بتوانیم خدمات بهتری به این بیماران ارائه دهیم.

محرری گفت: در بیمارستان ابن سینا نیز ۷۵۰ تخت مصوب بیمارستانی وجود دارد که بیماران دارای مشکلات روحی و روانی به صورت موقت در آن نگهداری می شوند.

وی ساخت دو مرکز کاردرمانی را بسیار مهم دانست و افزود: بیماران اعصاب و روان نیازمند مراکز کار درمانی هستند تا در این مراکز بازتوانی درمان شده و تا اندازه ای از نظر جسمی و روحی آمادگی خود را بازیابند.

رییس مرکز آموزشی روانپزشکی ابن سینا و دکتر حجازی مشهد گفت: در مراکز کار درمانی تلاش می شود تا بیماران بستری در بخش، با انجام برخی فعالیت ها بازتوانی شده و بتوانند در جامعه و اجتماع موفق تر ظاهر شوند.

انتهای پیام// م.م

نیاز 5میلیارد تومان بودجه برای ساخت بیمارستان جدید اعصاب و روان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.