سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

۳ امتیازشیرین والیبال قم

دردومین روزمسابقات والیبال امیدهای کشور با پیروزی قدرتمندانه تیم والیبال قم برابر کردستان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رقابت‌های والیبال سطح دوم امیدهای کشور در بخش پسران در قم ادامه یافت و در دومین روز این مسابقات تیم‌های مرکزی و قم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

روز دوم مسابقات والیبال ادر دومین دور از این مسابقات، شامگاه یکشنبه در سالن هلال احمر قم، تیم والیبال رده سنی امید قم برابر کردستان قرار گرفت و در یک بازی زیبا توانست در پایان با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست داده و صاحب امتیاز کامل مسابقه شود.

امیدهای کشور با پیروزی قاطع تیم والیبال قم برابر کردستان همراه بود تا شاگردان شفیعی به صعود امیدوار شوند.

در این مسابقه تماشایی تیم والیبال قم در ست اول در یک رقابت نفس گیر توانست در امتیاز ۲۶ و با حساب ۲۶ بر ۲۴ برنده مسابقه شود سپس در ست دوم نیز این رقابت پایاپای با برتری ۲۵ بر ۲۳ والیبالیست‌های میزبان به پایان رسید.

در ست سوم، شاگردان شفیعی در تیم والیبال رده سنی امید قم در حالی به میدان رفتند که خاطره تلخ برتری با ۲ ست و سپس از دست دادن سایر ست‌ها در دیدار برابر مرکزی را با خود داشتند اما این بار هوشیارانه عمل کرد و با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ در ‌نهایت ۳ بر صفر فاتح این بازی شوند.

در تنها بازی برگزار شده دیگر روز دوم مسابقات والیبال امیدهای پسر کشور در قم، تیم مرکزی ۳ بر یک برابر اردبیل به پیروزی رسید و با این برد در صدر گروه دوم قرار گرفت اما قمی‌ها در تعقیب این تیم هستند.

در ادامه این مسابقات امروز دوشنبه ۴ مسابقه برگزار می‌شود که کردستان و اردبیل از ساعت ۱۴ امروز نخستین بازی از روز سوم را برگزار می‌کنند و سپس تیم والیبال امید کرمان برابر گیلان به میدان خواهد رفت.

از ساعت ۱۸ نیز تیم والیبال استان قم در یک بازی مهم و سرنوشت ساز در راه صعود برابر قزوین به میدان می‌رود و از ساعت ۲۰ تیم‌های توابع تهران و کرمانشاه روددروی هم قرار می‌گیرند.

این در حالی است که در گروه یک این رقابت‌ها توابع تهران، گیلان، کرمانشاه و کرمان حضور دارند و در گروه دوم قم، کردستان، مرکزی، قزوین و اردبیل با هم مسابقه می‌دهند و بوشهر نیز از حضور در این مسابقات کناره گیری کرده است.

انتهای پیام/ح

بردشیرین والیبال قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.