سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

آموزش نیمه پیشرفته آتش نشانان داوطلب در ساری

سومین دوره آموزش نیمه پیشرفته آتش نشانان داوطلب در ساری شروع شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین جوینی رئیس اداره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: سومین دوره آموزش نیمه پیشرفته آتش نشانان داوطلب در سالن آموزش ساختمان مرکزی آتش نشانی ساری با حضور داوطلبین شروع شد و تا روز ۱، ۶ مرداد ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: در این  دوره ۹ روزه آموزشی آتش نشانان با مباحث پیشگیری از آتش سوزی، دستگاه تنفسی، آبرسانی، کف و کف ساز‌ها، اصول نجات در تصادفات جاده‌ای، کمک‌های اولیه نیم پیشرفته و تمرینات عملی و مانور آشنا می‌شوند.

 

 رئیس اداره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: آتش نشانان داوطلب در این دوره پس از قبولی در آزمون موفق به دریافت گواهی پایان دوره سطح ۲ آتش نشانان داوطلب خواهند شد.

 

 جوينی افزود: شعار آتش نشانی در اين طرح هر شهروند يك آتش نشان است و برای تحقق اين شعار نيازمند همكاری و مشاركت بيشتر شهروندان با اين سازمان هستيم.

 

وی از آمادگی اداره آموزش برای برگزاری آموزش های شهروندی در زمينه ايمنی و آتش نشانی خبر داد و از همه شهروندان خواست با مراجعه و يا تماس با اداره آموزش به شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ از برنامه زمان بندی اموزشی اين سازمان آگاهی يابند.

 

انتهای پیام/آ

 

آموزش آتش نشانان ساروی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.