سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیرعامل شرکت آبفای کشور از آبادان و خرمشهر

پنج طرح عمرانی در حال اجرای حوزه آب و فاضلاب در آبادان و خرمشهر به بهبود کیفیت آب و تصفیه فاضلاب کمک خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور امروز در بازدید از تصفیه خانه در حال ساخت خرمشهر گفت: ساخت این تصفیه خانه 52 درصد پیشرفت داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

حمید رضا جانباز با بیان اینکه پس از بهره برداری از این تصفیه خانه مشکل تامین آب تصفیه شده خرمشهر حل میشود و مردم این شهر صاحب آبی پایدار خواهند شد افزود:اعتبار این پروژه از فاینانس های خارجی تامین شده و تا سال 97 به بهره برداری می رسد.

وی سپس از ایستگاه آب شیرین کن آبادان که روزانه 12 هزار مترمکعب آب شیرین را راهی لوله خانه های مردم آبادان و مینوشهر می کند بازدید کرد و ادامه داد:به تازگی در این ایستگاه روش گندزادیی به وسیله الکترولیز نمک طعام که کاری از مهندسان داخلی است جایگزین استفاده از کلر شده و هزینه ها و خطرات ناشی از آن را کاهش داده است.

او همچنین از اجرای بزرگترین طرح زیست محیطی در آبادان به واسطه ساخت تصفیه خانه مجهز پس آب های شهرستان آبادان خبر داد و گفت:افق این طرح جمعیت 500 هزار نفری است که اعتبار آن نیز از فاینانس های خارجی تامین میشود و انتظار داریم تا دوسال آینده به بهره برداری برسد.

بازدید از طرح خط هزار برای آب رسانی به مناطق مختلف آبادان و اروندکنار و چوئبده و همچنین عملیات ارتقاء کیفیت آب ایستگاه پمپاژ آب غدیر از دیگر برنامه های مدیر عامل آبفای کشور در آبادان بود.

انتهای پیام/د

بازدید از تصفیه خانه در حال ساخت خرمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.