سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

معدوم سازی ۳۸۰ کیلوگرم فرآورده های دامی در انار

380 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف در شهرستان انار کشف وضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  جعفر کافی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار با اعلام اینکه امروز طی گزارشی در خصوص حمل فرآورده های خام دامی ( شکمبه، کله و پاچه و ... ) توسط یک دستگاه اتوبوس که در محور جاده انار ، یزد قصد عزیمت به منطقه شمال کشور را داشت؛ گفت: پس از هماهنگی لازم با مقامات قضائی، امنیتی، نظامی و اکیپی از واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان انار این اتوبوس متوقف شده و در طی بازرسی های بعمل آمده مقدار 380 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر مجاز و غیر بهداشتی که بدون مجوز حمل و خودرو مخصوص، کشف شد.


و ی با اشاره به اینکه این فرآورده ها مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد؛ گفت: بر حسب دستور مقام قضائی فرآورده های خام دامی غیر مجاز ضبط و معدوم و افراد متخلف جهت رسیدگی به تخلفاتشان به مراجع قضائی معرفی شدند.


کافی ازهمشهریان خواست: که فرآورده های خام دامی و پروتئینی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی تهیه کنند.


وی گفت: این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان و هماهنگی های لازم برای نظارت بهداشتی با شماره تلفن های 34382830 و 34386695 است.


انتهای پیام/س

 

معدوم سازی ۳۸۰ کیلوگرم فرآورده های دامی در انار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.