سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجویان دانشگاه‌های تنگستان به اردوی جهادی اعزام شدند

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتی و تنگستان گفت: ۱۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، علمی کاربردی و پیام نور شهرستان تنگستان به اردوی جهادی، کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن کرمی صبح امروز در نشست بررسی اعزام دانشجویان برای خدمات به روستاهای محروم با تاکید بر اینکه اردوهای بسیج دانشجویی بر اساس برنامه‌ریزی در حال انجام است، اظهار داشت: این اردوها که از ابتدای امسال آغاز شده دانشجویان جهادگر در طول دوره، در سه بخش فرهنگی، آموزشی و عمرانی خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی بیشتر در مناطق روستایی و برای ارائه خدمات هرچه مطلوب به محرومان جامعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: آشنایی دانشجویان با محرومیت‌ها، ارتقای روحیه فقرزدایی و تعمیق آرمان‌های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این اردوها به شمار می‌آید.

مسئول دانشجویی شهرستان دشتی و تنگستان از برگزاری اردوهای جهادی این شهرستان‌ها خبر داد و افزود: اردو جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهرستان تنگستان در دو روستای گشی و بنیون در منطقه خائیز برگزار می‌شود.

کرمی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی تنگستان به اردوی جهادی اعزام شدند خاطر نشان کرد: در این اردو تعداد 170 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور و علمی کاربردی واحد اهرم به صورت متمرکز و غیر متمرکز به مدت 11 روز از 7 مردادماه تا 17 مرداد ماه حضور دارند.

وی، آموزش مدیریت جهادی، کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم را از اهداف این اردو دانست و افزود: بررسی مشکلات روستائیان و انتقال مشکلات روستائیان به مسئولان از مهمترین اهداف اردوهای جهادی است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتی و تنگستان بیان کرد: این دانشجویان جهادگر در طول دوره، در سه بخش فرهنگی، آموزشی و عمرانی خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.