سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

عامل نا امنی در رودبارجنوب به آخر خط رسيد

جانشين انتظامی شهرستان رودبار جنوب‌از دستگيری عامل نا امنی توسط پليس امنيت عمومی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرگرد ناصركوهستانی گفت : به دنبال شكايات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنيت عمومی و نگهداری و حمل سلاح ممنوعه توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس امنيت عمومی قرار گرفت.
اين مقام انتظامی افزود : ماموران پليس امنيت عمومی رودبار جنوب با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی مخفيگاه متهم را شناسايی و در يك اقدام ضربتی او را در اقدامی غافلگيرانه دستگير و در بازرسی از مخفيگاه وی يك قبضه اسلحه غير مجاز كشف شد.
جانشين انتظامی رودبارجنوب بيان داشت: متهم ياد شده كه از مجرمين سابقه دار نيز مي باشد ، اخلال در نظم عمومی ، تيراندازی ايذايی، تيراندازی منجر به جرح ، حمل و نگهداری سلاح غير مجاز و نزاع و درگيری را در پرونده خود دارد.
سرگرد كوهستانی در پايان ضمن بيان اين مطلب كه متهم پس از تكميل پرونده به مرجع قضايی معرفی شد ، يادآور شد : با توجه به اينکه يکی از وظايف ذاتی پليس ايجاد امنيت و آرامش روانی جامعه بوده و احساس امنيت مهمتر از امنيت فيزيکی در نزد شهروندان است، اين اقدام پليس که با هماهنگی و دستور مقام قضايی انجام شد بازتاب خوبی در بين مردم داشته است.
انتهای پیام/ی

عامل نا امنی در رودبارجنوب به آخر خط رسيد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.