سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش نمک به جای شکر به ارزش 20 میلیارد ریال در شیروان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 2 متهم که نمک را به جای شکر به ارزش 20 میلیارد ریال فروخته بودند ، خبر داد .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛سردار علیرضا مضاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی  در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه 2 هزار تن شکر آغشته به نمک وارد کارخانه قند شیروان شده است ، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .


وی  افزود : در بررسی ماموران مشخص شد که محموله تحت عنوان شکر به کارخانه قند شیروان واصل که پس از انجام آزمایشات مشخص شد محموله نمک بوده و احتمال اینکه به کارخانه های دیگر نیز ارسال و باعث خسارت به اموال دولتی شود ، موضوع به سایر کارخانه های سطح ایران اطلاع رسانی شد .


این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد : ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی محموله که در حال تخلیه بار نمک بعنوان شکر در شهرستان خوی استان در آذربایجان غربی است، شدند.


سردار مظاهری افزود : ماموران آگاهی شهرستان شیروان با هماهنگی مقام قضائی و همکاری پلیس آگاهی خوی یک دستگاه تریلی را در آن شهرستان توقیف کردند .


فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه 20 میلیارد ریال براورد شده است ، تصریح کرد : در این عملیات ضربتی 2 متهم دستگیر و پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد .

انتهای پیام/ع

دستگیری دو متهم  که نمک را به جای شکرمی‌ فروختند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.