سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثمری: رقابت های جهانی را به عنوان یک تماشاگر دنبال می کنم

دارنده مدال طلای مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا گفت: هرچند از حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان بازماندم اما همراه تیم به انگلیس می روم.

علی ثمری در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور نداشتنش در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان در لندن اظهار داشت: از آنجا که اتحادیه جهانی دو و میدانی اعلام کرده بود چنانچه استارت لیست مواد پرتابی به حدنصاب نرسد قهرمانان مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا (هند) می توانند در مسابقات جهانی لندن حضور پیدا کنند اما بدشانسی دست از سر من برنداشت و 2 ورزشکار بلاروس و روسی توانستند به رکورد ورودی 20:50 متر دست پیدا کنند.

او ادامه داد: قرار بود 32 نفر در مسابقات جهانی لندن شرکت کنند. من پیش از به ثبت رسیدن حد نصاب مذکور از سوی این ورزشکاران در این فهرست حضور داشتم اما این 2 ورزشکار در روز آخر توانستند سهمیه به دست آورند. قصد داشتم در لندن رکورد پرتاب وزنه ایران را ارتقا دهم اما قسمت نبود در مسابقات جهانی شرکت کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: پس از این اتفاق مسئولان فدراسیون دو و میدانی مکاتباتی را با کنفدراسیون آسیا و اتحادیه جهانی انجام دادند تا بتوانم در آنجا به عنوان ورزشکار شرکت کنم اما این اعتراض هیچ فایده ای نداشت  زیرا اولویت با ورزشکارانی بود که توانسته بودند به رکورد جهانی دست پیدا کنند.

دارنده مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: با این وجود همراه سایر ملی پوشان به انگلیس می روم. امیدوارم در آینده با ارائه عملکردی بهتر بتوانم سهمیه دوره های آتی مسابقات  قهرمانی جهان را به دست آورم. از غیبت در لندن ناراحت نیستم و با توجه به اینکه در ابتدای راه قهرمانی هستم، برای رسیدن به موفقیت بیشتر تلاش می کنم. در اولین هدف به دنبال مدال آوری در رقابت های داخل سالن ترکمنستان هستم و برای ورزشکاران اعزامی به لندن هم آرزوی موفقیت می کنم. 

انتهای پیام/

غیبت علی ثمری در رقابت های مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.