سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده ناجا:

۸۰ درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به ۵ استان شرقی کشور است

جانشین فرمانده ناجا گفت:۸۰ درصد کشفیات انجام شده مواد مخدر کشور در چهار ماهه اول امسال مربوط به پنج استان شرقی کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار اسکندر مومنی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت:نیروهایی مسلح امنیت مردم را از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها تامین می کنند تا مردم در آرامش به زندگی روزمره خود بپردازند.

وی ادامه داد: بر اساس تدوین سیاست ها و تاکتیک های جدید شاهد تحول در حوزه امنیت خواهیم بود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی افزود: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی براساس اوامر فرماندهی محترم ستاد کل نیروهای مسلح، توجه نیروی انتظامی به مناطق امنیتی از جمله جنوب‌شرق کشور است.

وی ادامه داد: به یاری خداوند با این تصمیماتی که اتخاذ شده و دستوراتی که اخیراً از سوی ستادکل نیروهای مسلح صادر شده شرایط امنیتی سیستان و بلوچستان مطلوب ارزیابی می‌شود و بی‌شک از این پس بهتر خواهد شد.

وی گفت: یکی از اولویت های پلیس توجه به مناطق امنیتی، مرزها و جنوب شرق کشور است از این رو تمرکز ویژه ای در این بخش ها داریم که نتیجه آن امنیت موجود است.

سردار مومنی بیان کرد:در حال حاضر نیروهای مختلف نظامی و انتظامی با هماهنگی هم در تامین امنیت موفق عمل کرده اند و این تلاش ها مضاعف تر از گذشته همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

 کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.