سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاش؛

راهسازی و آب شرب در خاش جهادی کار می شود

نماینده مردم شهرستان خاش گفت: پروژه های راهسازی و تامین آب شرب در این شهرستان بصورت جهادی کار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علی کرد در بازدید از پروژه های مختلف در دهستان کوه سفید بخش مرکزی خاش گفت: در نشست با معاون اول رئیس جمهور و معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور مشکلات در حوزه های مختلف مطرح شده که برای حل مشکلات آب و راه قول مساعدت دادند.


وی افزود: در این حوزه ها دستور تخصیص اعتبارات ویژه داده شده که اقدامی جهادی امسال توسط دولت در موضوعات یاد شده، صورت می پذیرد.


نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ساکنان شهری و روستایی و عشایری در این شهرستان در مباحث مختلف با مشکلات فراوانی مواجه هستند که انتظار داریم مسئولان برای حل آنها اقدامی مثبت انجام دهند.


علی کرد بیان کرد: در حوزه های مختلف کارهای زیادی برای حل و نیز کاهش دادن مشکلات صورت گرفته اما با توجه به حجم بالای مشکلات و محرومیت ها ضرورت دارد که در این منطقه بیشتر کار شود.


مهدی عیدوزهی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خاش هم بیان کرد: در چهار سال از عمر دولت یازدهم کارهای خوبی انجام شده که در نقاط مختلف آثار خدمت هر چند محدود قابل مشاهده است.


وی افزود: در این سفر نماینده مردم خاش در مجلس و بازدیدهای مسئولان بسیاری از مشکلات و کمبودها شناسایی شده که امیدواریم با برنامه ریزی های درست و حمایت های مقام های عالی دولت در سطح کلان تامین اعتبار و به مرحله اجرا در بیایند.


مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش هم بیان کرد: مردم ساکن در نقاط روستایی و عشایری ضعف شدید مالی دارند و در امورات اقتصادی با مشکلات فراوانی مواجه هستند و در بسیاری از نقاط نیز به دلیل نا آگاهی مردم از وارد شدن به مسیرهای خدمت به مردم کارهای زیادی انجام نشده است، اما در بازدیدهای میدانی تلاش کرده ایم خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.


وی افزود: دولت تدبیر و امید نگاهی ویژه به توسعه روستاها و خدمت رسانی به مردم منطقه داشته که امیدواریم این خدمات همچنان تداوم یابد.


در این روز مشکلات مردم ساکن در روستاهای ناصری، بیت آباد، کمال آباد، کلکلی نو، مهربان، صمد آباد، میرزا آباد، نصرت آباد، سید آباد، نورآباد و در محمد آباد دشت رباط، قادر آباد دشت جارو، شیرآباد دشت بوزن از توابع دهستان کوه سفید در مباحث راه و آب شرب، فضای آموزشی، طرح هادی روستایی، گردشگری، ورزشی، برق رسانی، کشاورزی، ارتباط تلفن همراه، اینترنت، پوشش صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

کارجهادی در خاش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.