سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

طرح ساماندهی ترانزیت شهرستان اردستان تدوین شود

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تدوین طرح ساماندهی ترانزیت و برطرف کردن مانع های موجود در جهت استقرار مکان های لازم در اطراف این جاده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عصر امروزدر جلسه شورای اداری اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: مهم ترین ظرفیت برای اشتغالزایی با هزینه کم استفاده از استعداد گردشگری ترانزیتی با وجود جاده ترانزیت در شهرستان است.

وی ابراز کرد: آن چه ما از گردشگری توقع داریم بحث اقتصادی آن است که باید در فکر ساماندهی مجموعه ترانزیت باشیم.

وی با اشاره به این که روزانه 27 هزار تردد خودرو در مسیر 90 کیلومتری ترانزیت شهرستان انجام می شود خاطر نشان کرد: این حجم تردد می تواند در صورت وجود امکان های مناسب و زیر ساخت های لازم نقش مهم و اثرگذاری در اقتصاد اردستان داشته باشد.

فرماندار اردستان نیز در این جلسه که به مناسبت 5 مرداد و روز نمازجمعه برگزار شده بود افزود: با برپایی نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور یک دریچه معنوی و الهی در سراسر کشور گشوده شد.

علیرضا غیور گفت: اردستان دومین نمازجمعه را در کشور اقامه کرده و امامان جمعه شهرستان همواره موجب همدلی، وفاق و وحدت در بین جامعه و مسئولان شهرستان بوده اند.

وی با بیان این که موضع گیری صحیح ائمه جمعه کمک حال همه دستگاه ها بوده است خاطرنشان کرد: این موضع گیری ها باعث پیشرفت و راهگشای مشکل های فرهنگی ،اجتماعی جامعه بوده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.