سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ ویسی: تقابل استقلالی ها در لیگ، جنگ است/ با بیت سعید دوست هستم

دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: با استقلالی ها و بیت سعید دوست هستم اما تقابل استقلال خوزستان و استقلال تهران در 90 دقیقه، یک جنگ است.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی بیان کرد: دیدار بسیار سختی بود و خیلی خوشحال هستم که مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسیدیم. بازی از لحاظ کیفیت، خوب نبود و برخی از بازیکنان مان بی تجربه بودند اما خدارا شکر به پیروزی رسیدیم و بسیار خوشحال هستم.


او افزود: 20 بازیکن از جمع ما جدا و 12-13 بازیکن به تیم اضافه شدند و به همین دلیل کمی ناهماهنگ بودیم اما با گذشت زمان بازی بهتر شدیم و توانستیم به پیروزی برسیم.


شیخ ویسی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال نیز اظهار کرد: بازی با استقلال شرایط خاص خودش را دارد و نخستین بازی خارج از خانه ما است. استقلال در هفته اول شکست خورد و تمام تلاشش را می کند تا در حضور هوادارانش بتواند تیم ما را شکست دهد. انگیزه ما در این بازی باید دو برابر باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم واز سد استقلال بگذریم.


دروازه بان استقلال خوزستان در پایان درباره تقابلش با بیت سعید و مهاجمان استقلال تهران گفت: با استقلالی ها وبیت سعد دوست هستم اما تقابل 2 تیم در 90 دقیقه جنگ است و امیدوارم به پیروزی برسیم.


انتهای پیام/

آمادگی دروازه بان استقلال خوزستان برای نبرد با آبی های پایتخت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.