سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالک در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رهبری به صورت مصداقی در انتخاب اعضای کابینه اظهار نظر نمی‌کنند

عضو حزب ندای ایرانیان گفت: رهبری به صورت مصداقی و مشخص نسبت به انتخاب اعضای کابینه دوازدهم اظهار نظر نمی‌کنند.

سجاد سالک عضو حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جریان سازی برخی رسانه های برون مرزی مبنی بر نظارت مقام معظم رهبری بر انتخاب تک تک اعضای کابینه دوازدهم اظهار داشت: به نظر می رسد که برخی از جریان های سیاسی به دنبال این هستند که هزینه تصمیم ها و موضع گیری های خود را بر دوش رهبر معظم  انقلاب بیاندازند.

وی افزود: این جریان ها با طرح موضوع انتخاب اعضای کابینه و انتشار اخبار کذب مبنی بر نظارت ایشان بر روی گزینش تک تک اعضای کابینه به دنبال این هستند که منویات خود را به گونه ای جلوه دهند که هیچ کس امکان اظهار نظر و طرح انتقادی را نداشته باشد.

سالک تصریح کرد: همگان می‌دانند که مقام معظم رهبری به صورت مصداقی و مشخص نسبت به انتخاب اعضای کابینه دوازدهم اظهار نظری نمی‌کنند و نهایتاً بر روی سه الی چهار وزارتخانه حساس که با نهادهای حاکمیتی کار می‌کنند و نیازمند همکاری در سطوح بالای مدیریتی هستند، نظارت دارند.

عضو حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: دست رئیس جمهور برای انتخاب کابینه دولت دوازدهم کاملاً باز است و اینکه برخی از رسانه ها و جریان های سیاسی تلاش می کنند با جهت گیری های خاص به شایعات دامن بزنند در حقیقت با منطق سازگاری ندارد.

وی ادامه داد: این انتظار وجود دارد که در کابینه دولت دوازدهم از چهره های شایسته اصلاح طلب استفاده شود و این مسئله که گفته می شود مقام معظم رهبری با حضور چهره های اصلاح طلب در قوه مجریه مخالفند، حقیقت ندارد.

سالک در پایان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کرده اند که دو جناح سیاسی کشور مانند دو بال برای نظام هستند و چهره های شایسته اصلاح طلب مشکلی برای کسب وزارت در دولت آینده نخواهند داشت.


انتهای پیام/

چگونگی تشکیل کابینه دولت دوازدهم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.