سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تدوین «ملکه زنبورها» به نیمه رسید

علی محمد قاسمی گفت: ملکه زنبورها در مرحله تدوین قرار دارد و کار این بخش به نیمه رسیده است.

علی محمد قاسمی کارگردان سینما با اشاره به آخرین وضعیت ساخت «ملکه زنبورها» به خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر در مرحله تدوین قرار دارد و به نیمه رسیده است.

وی افزود: معمولاً بخش تدوین در کارهای من مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و علت آن نداشتن تعجیل و عطش تمام کردن کار است. تمایل دارم با وسواس خاصی برای رسیدن به کیفیت دلخواه پیش بروم. 

وی ادامه داد: خصوصی و مستقل بودن فیلم نیز مزید بر علت شده تا با دغدغه کمتری آثارم را تولید و ارائه کنم.

گفتنی است؛ این فیلم قصه عشق و شرم نسلی است که آرزوهایشان برآورده نشده و دست به هر کاری می‌زنند تا عقده‌های مانده بر ذهنشان به وقوع بپیوندد. نسلی امروزی‌تر که با اتکا و اعتماد به نسل مسن تر در پی اثبات صداقت و پاکی خود است. برای رسیدن به آرامش و عشق، هر دو اما به دو گونه مرگ می‌اندیشند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده: مهدیه حسینی، علی محمد قاسمی، اعظم نجفیان، تهیه‌کننده، کارگردان، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، بازیگران: محمود نظرعلیان، آوا درویشی، امیر شکرگزار، محبت قاسمی، اقبال بهاری،‌ بازیگردان و دستیار کارگردان: پیمان مقدمی، برنامه ریز: اعظم نجفیان، دستیار فیلمبردار: کیوان محمدی‌نژاد، مدیر تولید و عکاس: مریم فخیمی، دستیار تولید: سیف الله فیضیان، طراح صحنه: علی محمد قاسمی، دستیار صحنه: حامد آزاد، طراح لباس: نوید بهتویی، مانا یزدانی امیری، صدا: بهروز شهامت.

 

انتهای پیام/

 

ساخت ملکه زنبورها به کجا رسید؟

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.