سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مصرف برق اصفهان در مرز کنترل

مصرف برق اصفهان در مرکز کنترل است و با این روند خاموشی نخواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت:پیک بار شبکه اصفهان یک هزار و ۹۰ مگاوات بوده که رشد ۲.۲ درصد نسبت به سال گذشته داشته است، البته رشد مصرف در خرداد ماه به حدود 10 درصد هم رسید.

محمد مهدی عسگری گفت:با توجه به همکاری خوب مشترکان در تیرماه و در پیک بار این رشد کنترل شد در حال حاضر نیز و در صورت ادامه همکاری به همین شکل خاموشی در اثر کمبود نداریم.

وی تصریح کرد: بهترین و اصلی ترین راهکار مدیریت مصرف، بهینه سازی تجهیزات برقی و عدم استفاده تجهیزات پر مصرف در زمان اوج است.

عسگری  با اشاره به اینکه با افزایش درجه حرارت روزهای اخیر در اصفهان میزان مصرف برق در بین مشترکان افزایش یافته است، بیان داشت: از ماه‌های قبل و حتی سال قبل برنامه‌های اصلی در این خصوص تدوین و برنامه ریزی شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از افزایش میزان گرمای زودتر از موعد خبر داد و گفت: این امر باعث شد پیک بار مصرف برق در خردادماه رکورد زند و موجب رشد ۱۰ درصدی پیک بار مصرف برق شود.

وی اظهار داشت: با کاهش مصرف وسایل سرمایشی، استفاده نکردن از وسایل پر مصرف انرژی تامین برق از دیزل ژنراتور در صنایع واحدهای مسکونی بزرگ و صنایع وابسته به کشاورزی و خاموش کردن موتور چاه ها در بخش کشاورزی در ساعات ۱۱ تا ۱۵ می توان درمدیریت مصرف انرژی گام های بلندی، برداریم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افزود: شبکه برق اصفهان نهایتاً توان تأمین هزار و ۱۰۰ مگاوات را دارد و حداکثر توان تأمین برق کشور نیز ۵۳ الی ۵۴ هزار مگاوات است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.