سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه بازگردانی آب در سنگ‌شکن‌های استان بوشهر نصب می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از تخریب رودخانه‌ها و در راستای مقابله با خشکسالی دستگاه بازگردانی آب در سنگ شکن‌های استان بوشهر نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سیدحسین حسینی‌محمدی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت برداشت سنگ شکن‌های مستقر در بخش ریز با تاکید بر نظارت بر برداشت شن، ماسه و سنگ از رودخانه‌های استان بوشهر به وضعیت سنگ شکن‌های رودخانه جم پرداخت و با تاکید بر همکاری برای حل مشکلات این منطقه اظهار داشت: برای تغییر محل معادن رودخانه ریز و انتقال برداشت‌ها به مناطق کوهستانی، همکاری و مشارکت می‌شود.

حسینی‌محمدی با بیان اینکه حذف یکباره سنگ شکن‌ها به سبب مسائل اجتماعی و اقتصادی امکان پذیر نیست، افزود: نظارت جدی‌تر بر برداشت سنگ شکن‌ها انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، برخورد‌های جدی با متخلفان صورت می‌گیرد.

وی از تعیین ضرب الاجل برای نصب دستگاه بازگردانی آب در سنگ شکن‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: دستورالعمل نصب دستگاه تیکنر برای کاهش چشمگیر مصرف آب به سنگ شکن‌های استان بوشهر ابلاغ شده و در صورت عدم اجرا تا پایان امسال، جرائم سنگین و محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهارداشت: تخلفات سنگ شکن‌ها در برداشت از بستر رودخانه محرز است و در راستای نظارت دقیق تر، گشت مشترک نظارتی تشکیل می‌شود تا برخورد با تخلفات در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

حسینی‌محمدی افزود: با هماهنگی انجام شده با آب منطقه‌ای استان بوشهر، بررسی وضعیت سنگ شکن‌ها برای تمدید مجوز سالانه، با سرعت و دقت بیشتر انجام می‌شود و میزان و محدوه برداشت‌ها، ابتدای هر سال به سنگ شکن‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ف

 

نصب دستگاه بازگردانی آب در سنگ‌شکن‌های استان بوشهر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.