سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«خاطرات پاييزى» پاييز اكران مى‌شود

سید امیر سیدزاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» از اکران این فیلم در فصل پاییز خبر داد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «خاطرات پاییزی»؛ به گفته سید امیر سیدزاده فيلم سينمايى «خاطرات پاييزى» به كارگردانى على فخر موسوى و تهيه‌كنندگى مشترک امير سيدزاده و ويكتور ويلهلم به عنوان محصول مشترک ايران، چک و اوكراين در نوبت اكران پاييزى سينماهاى هنر و تجربه قرار گرفته است.

«خاطرات پاییزی» که در جشنواره سى و پنجم فيلم فجر در بخش هنر و تجربه و جشنواره جهانى فيلم فجر نيز حضور داشته، به صورت مشترک توسط ویلهلم کرتیو سنتر (جمهوری چک) و افرند فیلم آریا (ایران) با همکاری اُپتیما فیلم (اوکراین) ساخته شده است.

فیلمنامه «خاطرات پاییزی» را کاترین تورچانیکووا، علی فخر موسوی و ویکتور ویلهلم بر اساس داستانی از علی فخر موسوی نوشته‌اند.

این فیلم عاشقانه‌ای ضد جنگ است و قصه دختری را به تصویر می‌کشد که خانه و خانواده‌اش مورد حمله و تجاوز گروه‌های تروریستی قرار گرفته است؛ او که آوارگی، نابینایی و حتی از دست دادن قدرت تکلم را تجربه می‌کند در نهایت می‌تواند آرامش و عشق را در گوشه‌ای دیگر از دنیا در کنار مردمی که خود آسیب دیده از جنگ هستند، بیابد.

فیلمبرداری «خاطرات پاییزی» اول اکتبر ۲۰۱۵ در کشور اوکراین آغاز شد.

نازنین احمدی شاهپورآبادی، الکساندر ایگناتوشا، دِمیترُ لِنارتوویچ، تاتیانا یوریکووا، گالینا یابلونسکا و نَظَر رِگوش بازیگران این فیلم هستند.

 

انتهای پیام/

 

خاطرات پاییزی سیدزاده چه زمانی اکران می‌شود؟

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.