سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ارائه تخفیفات ۳۰ درصدی در تمامی فروشگاه‌ها و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرما

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت کلیه محصولات با تخفیف ۳۰ درصدی در تمامی فروشگاه‌ها و بازار‌های میوه و تره‌بار «شهرما» عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛احمد محبی مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهدگفت: با توجه به فرارسیدن دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) و به منظور ارائه خدمات مطلوب، این سازمان اقدام به عرضه کالا‌ها و اقلام مورد نیاز شهروندان با تخفیف ویژه نموده است.
 
وی افزود: با توجه به پراکنش مناسب فروشگاه‌های «شهرما» در سطح شهر، شهروندان می‌توانند بدون نیاز به سفر‌های درون شهری، مایحتاج مورد نظرشان را از نزدیکترین فروشگاه «شهرما» در منطقه خود تهیه کنند. ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏
 
محبی ادامه داد: تمامی محصولات موجود در فروشگاه‌های شهرما علاوه بر تخفیفات دائمی مشمول تخفیفات ۳۰ درصدی می‌شوند که از ۸ مرداد ماه آغاز و تا ۱۱ مرداد ماه به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.
 
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهدگفت: علاوه بر این، انواع روغن جامد و مایع با ۵ درصد تخفیف، انواع قند و شکر و لبنیات با ۱۰ درصد تخفیف و برنج با قیمت مصوب ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر ارائه تخفیفات به مناسبت دهه کرامت، اجرای برنامه‌هایی از جمله آذین بندی و نصب بنر تبریک در تمامی فروشگاه‌ها و بازار‌های میوه و تره‌بار «شهرما» فضاسازی و اکران پیام‌های فرهنگی بر روی بیلبورد‌ها و تلویزیون‌های شهری از دیگر اقدامات سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در این دهه بوده‌است.
 
انتهای پیام // ف. ح
 

 

تخفیفات ۳۰ درصدی در تمامی فروشگاه‌ها و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.