سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری: تغییر سرمربی از جانب فدراسیون مطرح نشده است

دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت : فدراسیون نظر رسمی درباره تغییر سرمربی اعلام نکرده و مسائل مطرح شده برای ایجاد حاشیه در مجموعه است.

محمود نظری، دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو باخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد احتمال انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی تنیس روی میز مردان کشور گفت : چنین مسئله ای از جانب فدراسیون مطرح نشده و عنوان کردن آن به منظور ایجاد حاشیه است.

او در خصوص حضور بازیکنان رده پایه در مسابقات اردن و برنامه های آتی برای این رده عنوان کرد: مسابقات بسیار خوبی برای رده های پایه ما بود و نکته مهمی که وجود داشت مشارکت خانواده ها با فدراسیون برای حضور فرزندانشان در این رویداد ها بود. به همین دلیل ما قصد داریم تا در هفته جاری نشست مشترکی را با تعدادی از اولیا برگزار کنیم تا زمینه حضور بازیکنان این رده را در مسابقات و اردو های مختلف فراهم کنیم.

محمود نظری در ادامه افزود: ما در برنامه ریزی هایمان 3 محور اساسی را مد نظر داریم. محور نخست ما شامل برنامه هایی مانند تور های ایرانی و اردو های مختلف رده های سنی کشور می شود. به طور مثال پس از آن که مسابقات تور ایرانی در گروه بانوان پیگیری شد اردویی هم برای رده بزرگسالان تیم ملی در نظر گرفته شد که به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است.

او در ادامه بیان داشت : محور دوم ما شامل برنامه هایمان برای رویداد های مهم جهانی و آسیایی مانند مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان و المپیک می شود که برای ورزشکارنمان در این زمان اردو های طولانی مدتی را در تهران در نظر می گیریم و معمولا نزدیک به 2 ماه ورزشکاران را در اردو داریم.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: محور سوم برنامه های ما را برنامه های کوتاه مدت تشکیل داده است که از جمله آن ها می توان به مسابقات هوپس دختران، هوپس پسران و تور های شبانه روزی اشاره کردکه قرار است در جلسه ی هفته جاری که با تعدادی از والدین ورزشکاران نخبه رده پایه برگزار می شود برنامه های لازم برای تورها و اردو های مختلف را انجام دهیم.


محمود نظری در مورد زمان احتمالی آغاز مسابقات لیگ تنیس روی میز عنوان کرد: برنامه های لازم تدارک دیده شده اما ما قصد داریم این مسابقات را زودتر از سال گذشته آغاز کنیم .

انتهای پیام/

 

تغییر در کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.