سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ایلخچی ،میزبان ۲ شهید گمنام ،خادمان و پرچم متبرک امام رضا (ع) است

خادمان امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک بارگاه رضوی به مناسبت دهه کرامت به شهر ایلخچی سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جمعی از خادمان حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید و به مناسبت دهه کرامت همچون سال‌های گذشته به شهرهای مختلف ایران سفر می‌کنند و فردا جمعه به شهر ایلخچی اسکو خواهند رفت.

مراسم استقبال از کاروان رضوی که به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود از ساعت 18 روز جمعه در میدان امام حسین (ع) ایلخچی آغاز و با هم نوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، خاطره‌گویی، دیدار با مردم، رونمایی از پرچم مقدس حرم رضوی و برنامه‌های مختلف دیگر همراه ادامه می‌یابد.

همچنین همزمان با دهه کرامت پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس نیز در شهر ایلخچی تشییع و تدفین شده و مراسم شبی با شهدا نیز روز جمعه 6 مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولی عصر(عج) شهر ایلخچی، مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا روز یکشنبه از ساعت 6عصر از مسجد ولی عصر (عج) به پارک شقایق شهر ایلخچی و مراسم سوم شهدا نیز روز سه شنبه از ساعت6/30 تا 8 عصر در مسجد جامع شهر ایلخچی برگزار خواهد شد.

 خادمان حرم رضوی در قالب کاروان سفیران آفتاب همه ساله به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) با هدف ترویج فرهنگ رضوی و معطر کردن فضای عمومی جامعه در داخل و خارج از کشور با یاد و نام امام رئوف حضرت رضا (ع) به نقاط گوناگون کشور سفر می‌کنند.

انتهای پیام/خ

ایلخچی ،میزبان ۲ شهید گمنام 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.