سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اعلام نتایج رقابت‌های کشتی ساحلی در نوشهر

رقابت‌های کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی در نوشهر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  لایق دبیر فدراسیون کشتی در نوشهر گفت: رقابت‌های کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی با شرکت ۶۴ کشتی گیر از ۱۶ استان در قالب ۱۷ تیم و در ۳ رده سنی در ساحل سیترای نوشهر برگزار شد که سه نفر در رده سنی نوجوانان، ۴ نفر جوانان و ۴ نفر در رده بزرگسالان به مرحله ن‌هایی راه یافتند.


وی افزود: در این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان در اوزان ۶۰، ۷۰ و به اضافه ۷۰ کیلوگرم رضا مقدسی از خراسان رضوی، امیرحسین اسماعیلی و امیررضا محرابی هر دو از مازندران نفرات اول شدند.


دبیر فدراسیون کشتی در نوشهر گفت: در رده سنی جوانان و در اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیز رضا شیرازی از تهران، حسین عباس پور از مازندران، محمدرضا پاکپور از تهران و مصطفی نجاتی از خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفتند.


لایق افزود: در رده بزرگسالان و در وزن‌های ۷۰، ۸۰، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم هم محمد نادری از زنجان، امیر حسن پور و پژمان فضل الله تبار هر دو از مازندران و پویا رحمانی از فارس برتر شدند.


وی گفت: برترین‌های این رقابت‌ها در مسابقات المپیک ۲۰۱۸ در آمریکا حضور دارند.


وی افزود: در رده سنی جوانان و در اوزان ۶۰، ۷۰، ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیز رضا شیرازی از تهران، حسین عباس پور از مازندران، محمدرضا پاکپور از تهران و مصطفی نجاتی از خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفتند.


دبیر فدراسیون کشتی در نوشهر گفت:: در رده بزرگسالان و در وزن‌های ۷۰، ۸۰، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم هم محمد نادری از زنجان، امیر حسن پور و پژمان فضل الله تبار هر دو از مازندران و پویا رحمانی از فارس برتر شدند.


لایق افزود: رقابت‌های کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی دیروز و امروز در نوشهر برگزار شد که برترین‌ها به مسابقات المپیک ۲۰۱۸ آمریکا اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/آ


پایان مسابقات کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی در نوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.