سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان

تحریم ها ضرر چندانی به ایران نمی زند

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تحریم های جدیدی که کنگره آمریکا علیه ایران گفت: از آغاز انقلاب با این تحریم ها روبه رو هستیم و ما هیچ وقت به دشمنان خود دل خوش نکرده ایم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام مهدی عرب پور در جمع مردم نمازگزار کرمان با اشاره به جنایات اسرائیل در منطقه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی گیت بازرسی در مسجد الاقصی گذاشته و مسلمانان در اعتراض به این اقدام در خیابان نماز گذاردند که موجب حمله به مسلمانان شد و اسرائیل با دشمنی و کینه ای که با مسلمانان دارد افرادی را به شهادت رساند.
امام جمعه موقت کرمان گفت: : هر کس در راه هدف خود استقامت کند پیروز است و امروز مردم سوریه، حزب الله لبنان و عراق در سایه ایستادگی به پیروزی رسیدند.
حجت الاسلام عرب پور با تاکید بر اینکه امروز دشمن از حربه تفرقه بین مسلمانان استفاده می کند تصریح کرد: باید به سمت وحدت و اخوت اسلامی پیش رویم تا به پیروزی بیشتری دست یابیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پنجم مرداد به نام روز نماز جمعه نامگذاری شده گفت: پس از پیروزی انقلاب نخستین نماز جمعه در 5 مرداد سال 58 در تهران برپا شد و پس از آن هر هفته مسلمانان گرد هم جمع می شوند.
امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه 200 نفر در ستادهای نماز جمعه شهر کرمان فعالیت دارند افزود: امروز در 56 نقطه استان کرمان نماز جمعه برپا می شود و 2 هزار و 600 نفر به صورت افتخاری برای نماز جمعه فعالیت می کنند.
وی عنوان کرد: نماز جمعه را نباید سیاسی کرد، اصل عبادت را مخدوش نکنید و برای ثبات و تبعات مثبت آن در نماز جمعه شرکت کنید.
خطیب جمعه کرمان ادامه داد: 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و این شورا از مجموعه دستگاه های دولتی و خصوصی تشکیل شده است.
پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و میانمار و اعتراض یه جنایات صهیونیستها از مصلی امام علی (ع) این شهر تا حسینیه ثارالله همزمان با سراسر کشور راهپیمایی اقدام به راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ی

تحریم ها ضرر چندانی به ایران نمی زند

برچسب ها: تحریم ، نمازجمعه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.