سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری

دو انتصاب در کمیته امداد مازندران

طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد مازندران معاون اشتغال و خودکفایی و معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان  منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد مازندران اعلام کرد رضا نوروزی ،مدیر کل کمیته امداد مازندران در این حکم آورده است : رسالت اصلی این نهاد رسیدگی به امور خانواده های نیازمند با رعایت حفظ عزت و کرامت انسانی آنان و تقویت ارزش های اخلاقی و اجتماعی با رویکرد توانمندسازی ، خوداتکایی و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی با ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

 

در ادامه این حکم آمده است: توانمند سازی افراد  نیازمند همتی راسخ ،نگاهی نوآورانه ، روحیه جهادی ، بکارگیری همه امکانات بالقوه و بالفعل ، استفاده حداکثری از ظرفیت های اعتماد مردمی  و ایده های نوین به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش ، ایجاد ثبات در اشتغال و خوداتکایی و توسعه اقتصاد خانواده برپایه نوآوری ، خلاقیت بهره گیری از دانش ، گسترش آموزش ها و مهارت های فنی و حرفه ای و بکارگیری ظرفیت ها برای  مددجویان و سایر نیازمندان است.

 

طی  حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد مازندران، سیدعلی اصغر رضایی طالشی برای مدت دو سال به عنوان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان منصوب شد؛ رضایی پیش از این رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران بوده است.

 

گفتنی است با حکم مدیرکل کمیته امداد مازندران همچنین احمد سعادت به عنوان معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداداستان منصوب و از زحمات حسن قربانی معاون توسعه مشارکتهای قبلی تقدیر شد.

 

یادآور می شود احمد سعادت پیش از معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران بوده است.

 

انتهای پیام/آ

 

انتصاب در کمیته امداد مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.