سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد آلمان از رویکرد یکجانبه آمریکا در قبال تحریم روسیه

وزیر اقتصاد آلمان اعلام کرد تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه ممکن است به فعالیت شرکتهای آلمانی لطمه بزند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز ، بریگیت زیپرایس ، وزیر اقتصاد آلمان امروز پنجشنبه اعلام کرد تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه ممکن است به فعالیت شرکتهای آلمانی لطمه بزند و یک مشکل دیگر به مشکلات کنونی در روابط میان برلین و واشنگتن اضافه کند. 


وزیر اقتصاد آلمان امروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آ آر دی ARD ضمن انتقاد از اقدام قانونگذاران آمریکایی در پیشنهاد تحریم های جدید علیه روسیه اعلام کرد :‌  آمریکا خط و خطوط مشترکی را که در اعمال تحریمها ضد روسیه با اروپا داشته است ، به حال خود رها کرده و منافع اروپا را در نظر نگرفته است. 


وی افزود :‌ رویکرد آمریکا در خودداری از هماهنگی با اروپا در خصوص تحریم روسیه ، این خطر را به دنبال دارد که ممکن است شرکتهای آلمانی در این فرایند متحمل ضرر و خسارت شوند. 


رهبران تجاری آلمان پیشتر در هفته گذشته هشدار داده بودند که تصویب تحریم های جدید ضد روسیه در مجلس نمایندگان آمریکا ممکن است مانع از مشارکت و همکاری شرکتهای آلمانی در پروژه های احداث خط لوله هایی شوند که وجود آنها برای تامین امنیت انرژی آلمان امری حیاتی و اساسی به شمار می‌رود. 

 

انتهای پیام/

 

وزیر اقتصاد آلمان از تحریم‌های یکجانبه علیه روسیه انتقاد کرد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.